Підняття Delfi: аварійний танкер підготували до транспортування з Одеси
Танкер Delfi, який затонув у листопаді 2019 року біля пляжу в Одесі, підняли на рівний кіль. Надалі планується ремонт та транспортування судна, повідомляє пресслужба Адміністрації морських портів (АМПУ).
«Щойно буде забезпечено достатній рівень плавучості Delfi, за допомогою плавкрану та понтону його можна буде транспортувати у визначене місце, подалі від міського пляжу», – повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Упродовж майже двох тижнів фахівці розібрали кам’яну гряду, на якій лежав танкер, очистили внутрішні приміщення судна від наносів піску, відремонтували пошкоджені ділянки корпусу та герметизували окремі відсіки.
Паралельно тривали роботи із очищення внутрішніх приміщень танкера від залишків нафтопродуктів. На місці виконання робіт також слідкував за екологічною обстановкою і був готовий до ліквідації аварійних розливів екіпаж нафтосміттєзбиральника т/х Sea Ant.
Викренування корпусу аварійного судна на рівний кіль здійснювалося двома буксирами – Diamond N і Topaz N. Для рівномірного рознесення зусиль буксирів на тонкий борт старого судна (вік Delfi – 50 років) на корпус танкера наварили спеціально виготовлені сталеві ферми. До операції було залучено чотири одиниці флоту компанії «Краншип»: плавкран «Атлас-4», основні буксири Diamond N та Topaz N, допоміжний буксир «Авант».
«Підняття танкера було ускладнено і юридично. Власник танкера через суд неодноразово забороняв державним органам піднімати судно. Лише 21 липня 2020 року право на здійснення підняття Delfi перейшло до АМПУ. Щойно ми отримали необхідні дозволи, робота розпочалась негайно. І ось перші результати», – прокоментував в. о. голови АМПУ Олександр Голодницький.
Нагадаємо, у листопаді 2019 року танкер Delfi через шторм винесло з акваторії порту «Південний» в Одесі. Судно сіло на міль поблизу міського пляжу «Дельфін».
Протягом 8 місяців судновласник неодноразово намагався підняти судно, але спроби постійно виявлялися невдалими. Аварія танкера призвела до значного забруднення моря через розливи нафти. Проблему було визнано надзвичайною ситуацією місцевого рівня.
Право на організацію процесу підняття Delfi 21 липня 2020 року перейшло до АМПУ, і 10 серпня було підписано тристоронній договір між АМПУ та компаніями «Краншип» і «Бруклін-Київ» щодо забезпечення робіт із підйому танкера.
-
05.05.24 09:30
Генштаб: по состоянию на 5 мая общие потери вражеской армии в личном составе составили 474 260 солдатПотери России в войне против Украины уже превысили 474 тысячи солдат. ВСУ за сутки уничтожили 860 россиян.
Читать далее > -
04.05.24 09:33
Генштаб: по состоянию на 4 мая общие потери вражеской армии в личном составе составили 473 400 солдатПотери России на фронте уже превысили 473 тысячи солдат. Только за последние сутки украинские защитники уничтожили 1260 россиян.
Читать далее > -
03.05.24 09:28
Генштаб: по состоянию на 3 мая общие потери вражеской армии в личном составе составили 472 140 солдатПотери России в войне в Украине на утро пятницы, 3 мая, составляют 1270 оккупантов, общее количество потерь российской армии с начала вторжения составляет 472 140 военных.
Читать далее > -
02.05.24 09:31
Генштаб: по состоянию на 2 мая общие потери вражеской армии в личном составе составили 470 870 солдатУкраинские защитники ликвидировали за сутки еще 1030 российских захватчиков, таким образом, общие потери армии противника в личном составе с начала широкомасштабного вторжения составили уже около 470 870 солдат.
Читать далее >