chesno.in.ua, 2021-02-02 17:01

Дизайн логотипу

Дизайн логотипу

Якісний логотип є самостійним інструментом просування бренду. Він здатен доносити аудиторії імідж товару або послуги. Логотип також є основою фірмового стилю і всього візуального обличчя бренду. Тому до його розробки слід підходити дуже уважно. Кращий варіант – це замовляти послугу розробки логотипу професіоналам. Адже тільки  професійний графічний дизайнер з великим досвідом зможе врахувати всі тонкощі, щоб запропонувати ідеальне рішення.

Дизайн логотипу допомагає бренду або послузі сформувати свою особливу візуальну мову для спілкування з цільовою аудиторією – фірмовий стиль. Ця унікальна мова необхідна для того, щоб вигідно виділятися серед конкурентів. Також саме фірмовий стиль стає збіркою правил, згідно яких створюються інші комунікаційні матеріали.

Таким чином, створення графічного логотипу стає однією з ключових складових розробки загального фірмового стилю і дизайну бренду.

 

Які бувають логотипи?

  • Шрифтові. Іноді може здатися, що графічний логотип, який складається тільки зі шрифту, не здатен передати характер бренду або послуги. Однак це помилкова думка. Існує багато успішних брендів, які протягом всієї своєї історії використовують саме шрифтові логотипи.
  • Мінімум графіки. Якщо до шрифтового логотипу додати графічний елемент, результат буде більш унікальним. Додаткова графіка передає важливий меседж та підкреслює специфіку бренду.
  • Логотип та емблема (знак). Перевага логотипів такого типу – знак легко використовувати окремо від лого. Наприклад, якщо вам потрібно зробити фірмову аватарку або іконку на сайті.
  • Домінуючий знак. Головний елемент такого логотипу уособлює собою і характер, і фірмовий стиль бренду. Наявність текстової частини не обов'язково.

Перше, з чого треба почати розробку власного логотипу – ознайомитися зі світовим досвідом найкращих компаній. Хіба можна сьогодні уявити Nike без його легендарного своша? Або культові автомобілі Mercedes без зірки на капоті? Їх теж колись хтось замовив, розробив та затвердив (звичайно, після серії правок). А для того, щоб отримати найкращий результат, треба сформувати чітке технічне завдання, яке допоможе дизайнеру відчути ваш бренд та передати графічно його імідж. Тому найкраще звертатися до професіоналів з дизайн-студій та рекламних агенцій. Вони, зазвичай, мають вищі, ніж у дизайнерів-фрілансерів, розцінки за роботу, але і результат співпраці буде набагато якіснішим. Бажаємо успіхів!

Источник: chesno.in.ua
Новости по теме:

Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите некорректный текст и нажмите Ctrl+Enter - так Вы поможете нам улучшить сайт. Спасибо!
Отправить Закрыть