Попит на кредити зростає на 10-12% напередодні Дня закоханих та 8 березня
Споживчий попит в Україні на період так званого Love Season (День Святого Валентина та Міжнародний жіночий день) зростає. За даними щорічного дослідження Love Index міжнародної платіжної системи Mastercard, у 2020 році лише напередодні 14 лютого українці витратили понад 560 млн грн. Для оплати подарунків не завжди вистачає власних коштів, а тому зростає попит на споживче кредитування.
За підрахунками компанії CreditKasa, у період Love Season кількість заявок від потенційних позичальників зростає на 10-12%. При цьому найбільший попит на кредити виникає напередодні Дня закоханих. До 8 березня активність позичальників знижується.
«У лютому-березні на ринку послуг кредитування спостерігається підвищений попит, і часто ці місяці демонструють найкращі результати за увесь рік. Зумовлено це початком відкладених на весну покупок, а також оптимістичнішими настроями серед споживачів напередодні теплого сезону. Щодо самих свят, то більший сплеск ми спостерігаємо перед Днем закоханих: окрім зростання кількості заявок, зростає і сума запиту – на 20%. Потреба у позиках перед 8 березня значно нижча. У цей період багато хто отримує зарплату і не потребує кредиту»,– пояснивдиректор з маркетингу CreditKasa Віталій Соловйов.
За оцінками CreditKasa, у лютому-березні 2022 року варто очікувати зростання обсягу виданих кредитів на 5-7% на тлі зростання кількості заявок на 10-12%. Диспропорція виникає через посилення ризикових політик з урахуванням поточного рівня боргового навантаження населення. З іншого боку, цього року слід також враховувати вплив геополітичних подій.
«Окрім прагнення обрати якісний подарунок для близької людини, зростання середньої суми кредиту буде пов’язане і з загальним подорожчанням споживчого кошика. За даними Держстату, у 2021 році рівень інфляції становив 10%. Відповідно, очікується збільшення цін на категорії товарів, які найчастіше обирають на подарунок», – зазначив Віталій Соловйов.
Для підготовки до високого попиту та оперативного реагування на заявки CreditKasa резервує додаткові фінансові засоби, серверні потужності, а також залучає більше персоналу для обслуговування запитів клієнтів.
«У період пандемії онлайн-шопінг став звичним для українців. Коли власних коштів на купівлю бракує, рітейлери пропонують різні варіанти оплати, у тому числі за рахунок кредитів. Як правило, якщо в передсвятковий період покупець уже обрав товар онлайн, то хоче отримати його якнайшвидше. Тому цінується не лише доступність фінансів, а й швидкість прийняття рішення про видачу кредиту. Наприклад, первинні клієнти CreditKasa можуть отримати гроші на картку вже за 10 хвилин після звернення до компанії. При повторних зверненнях цей період може скоротитися до 2-х хвилин», – розповів Віталій Соловйов.
Обслуговування кредитів, взятих під час Love Season, зазвичай нічим не відрізняється від звичайних позик. Клієнти намагаються відповідально підходити до фінансових зобов’язань, а у разі непередбачених обставин можуть скористатися пролонгацією.
«Подарунки на День Закоханих та Міжнародний жіночий день найчастіше плануються заздалегідь і не належать до великих витрат. Найчастіше ці позики обслуговуються у нормальному режимі. Хоча певний вплив на економіку компанії має збільшення у цей час частки чоловіків-позичальників. А вони, як відомо, ставляться до термінів виконання кредитних зобов’язань менш дисципліновано, ніж жінки», – пояснив Віталій Соловйов.
Крім того, у період свят CreditKasa планує запустити не лише тематичну рекламну комунікацію, а й спеціальний майданчик podarunok.creditkasa.ua. На майданчику буде зібрано яскраві, незвичайні та оригінальні подарунки, які можна придбати в українських інтернет-магазинах. Таким чином, CreditKasa допоможе клієнтам приємно здивувати своїх рідних та близьких.
-
02.05.24 09:31
Генштаб: по состоянию на 2 мая общие потери вражеской армии в личном составе составили 470 870 солдатУкраинские защитники ликвидировали за сутки еще 1030 российских захватчиков, таким образом, общие потери армии противника в личном составе с начала широкомасштабного вторжения составили уже около 470 870 солдат.
Читать далее > -
01.05.24 09:27
Генштаб: по состоянию на 1 мая общие потери вражеской армии в личном составе составили 469 840 солдатСилы обороны Украины ликвидировали за сутки еще 1120 российских оккупантов, таким образом общие потери вражеской армии с начала широкомасштабного вторжения составили уже около 469 840 солдат.
Читать далее > -
30.04.24 09:27
Генштаб: по состоянию на 30 апреля общие потери вражеской армии в личном составе составили 468 720 солдатПотери России в войне в Украине на утро вторника, 30 апреля, составляют 1250 оккупантов, общее количество потерь российской армии с начала вторжения составляет 468 720 военных.
Читать далее > -
29.04.24 09:28
Генштаб: по состоянию на 29 апреля общие потери вражеской армии в личном составе составили 467 470 солдатПотери России в войне в Украине на утро понедельника, 29 апреля, составляют 1320 оккупантов, общее количество потерь российской армии с начала вторжения составляет 467 470 военных.
Читать далее >