АТ "Укрзалізниця" прийняло чергові п'ять нових пасажирських купейних вагонів
Про це повідомляє Рубрика, посилаючись на прес-центр Укрзалізниці.
У дописі зазначається, що ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" продовжує з випередженням графіку постачати АТ "Укрзалізниця" вагони, замовлені минулого року за кошти державного бюджету.
Ці п'ять нових купейних вагонів, а також та 2 вагони типу СВ, отримані у минулій партії, поповнять склад поїзда №15/16 сполученням Харків – Рахів.
До конструкції отриманих у цій партії вагонів виробник за погодженням з АТ "Укрзалізниця" вніс точкові зміни задля збільшення зручності:
- додано контрастні маркування для людей з порушеннями зору,
- встановлено додатковий пульт керування освітленням у купе,
- тестуються безконтактні сенсорні кнопки зливу у вбиральні.
Крім цього, вагони вже традиційно обладнано:
- кондиціонером,
- кулером з питною водою,
- сигналізацією дверей купе,
- індикатором зайнятості вбиралень та кнопкою виклику провідника,
- збільшеним обсягом багажного відділення,
- системами відеоспостереження в загальних зонах вагонів,
- вакуумними туалетами,
- сповивальними столиками,
- розетками та USB-портами біля кожного місця.
-
13.01.22 17:32
Чому Укрзалізниці скасовують ліцензію і що чекає пасажирівЗалізниця – найпопулярніший транспорт у країні. Ним користується понад 80% українців
Читать далее > -
30.12.21 16:31
За 11 місяців Укрзалізниця перевезла 75 млн пасажирівЗа період січень – листопад цього року Українська залізниця перевезла 75 млн пасажирів.
Читать далее > -
03.12.21 17:47
У дербюджеті-2022 на 700 мільйонів зменшаться видатки на модернізацію залізниціУ державному бюджеті України на 2022 рік передбачено 3,8 млрд грн на оновлення рухомого складу та реконструкцію залізничної інфраструктури.
Читать далее > -
26.10.21 11:17
Реконструкція залізничних доріг: найбільший техпроект Укрзалізниці під загрозою провалуНагадаємо, у 2019 році АТ «Укрзалізниця», Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) оголосили про готовність вирішити одну з головних логістичних проблем півдня України: електрифікувати дві ділянки залізниці в Миколаєві — від станцій Долинська з боку Кропивницького (148 км) та від станції Колосівка з боку Одеси (105 км.).
Читать далее >