За перше півріччя 2021‑го Укрзалізниця зазнала збитків на 1,4 млрд грн, йдеться у звіті компанії. Втрати пов'язують зі зменшенням обсягів перевезень.
Щоб виправити фінансовий стан, залізничники не підвищуватимуть різко вартість квитків на потяги, каже експерт із питань транспорту Дмитро Беспалов, 35 років:
— У нас і так вже ціни, як у Німеччині. Якщо квитки дуже здорожчають, то впаде попит і доходи опустяться ще нижче. Коли ж збитки ростимуть і далі, то якість обслуговування буде критично низька.
Компанія має зосередитися на вантажних перевезеннях, щоб заробляти гроші.
— У них дивний підхід до тарифоутворення на такі послуги, — додає Беспалов. — Формують ціну, відштовхуючись не від ваги та відстані, а від типу вантажу. Ймовірно, так підіграють олігархам.
У вантажних перевезеннях Укрзалізниця програє автомобільному транспорту.
— Там основні гроші треба заплатити за пальне, — говорить Дмитро Беспалов. — Фурам не потрібна особлива інфраструктура. І часто їх вантажать понад норму.
-
16.11.25 08:28
Генштаб: по состоянию на 16 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 1 158 260 солдатЗа прошедшие сутки российские солдаты понесли немало потерь на фронте
Читать далее > -
15.11.25 09:02
Генштаб: по состоянию на 15 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 1 157 400 солдатВойска врага и дальше теряют живую силу и технику в войне против Украины. По итогам прошедших суток ВСУ на фронте ликвидировали еще 1 000 захватчиков.
Читать далее > -
14.11.25 20:05
Ситуация на фронте на вечер 14 ноября 2025 годаЗа последние сутки враг совершил 176 атак по всей линии фронта, самые интенсивные бои шли на Покровском, Константиновском и Лиманском направлениях.
Читать далее > -
13.11.25 09:32
Генштаб: по состоянию на 13 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 1 155 360 солдатВойска врага и в дальнейшем теряют живую силу и технику в войне против Украины.
Читать далее >
