Якість врегулювання в МТСБУ стала ще кращою: результати опитування отримувачів виплат
Загальна оцінка задоволеності процедурою врегулювання страхових випадків у МТСБУ підвищилась до 9,2 бала (за 10-бальною шкалою, де 10 – максимально високий бал). Такі дані було отримано в результаті опитування постраждалих у ДТП, що отримували відшкодування з гарантійних фондів Бюро.
Переважна більшість опитуваних (104 особи) поставила МТСБУ найвищу оцінку в 10 балів. У 2020 році за підсумками аналогічного дослідження показник задоволеності склав 8,9 бала. Анкетування проходило в телефонному форматі та охопило 150 осіб.
«Зворотний зв’язок від споживачів наших послуг допомагає Бюро ставати максимально клієнтоорієнтованою організацією. Це одне з головних поточних завдань. Регулярно дізнаючись думки людей, що отримують виплати від МТСБУ, ми краще розуміємо, які новації необхідно впровадити і безпосередньо в нашій роботі, і на ринку ОСЦПВ в цілому», – говорить генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко.
Цього року в опитуванні вперше з’явились зауваження щодо неможливості подати всі документи в електронному вигляді.
«Люди все більше переходять до онлайн-взаємодії та очікують, що будь-який сервіс буде доступним у цифровій формі. Такі відгуки від страхувальників мотивують нас швидше запроваджувати повноцінне віддалене врегулювання страхових подій в ОСЦПВ», – говорить Володимир Шевченко. Він зазначає, що для цього треба попрацювати з усім ланцюгом дій при врегулюванні та з усіма установами, що беруть участь у процесі: кожна з таких установ (медичні заклади, судові установи тощо) повинна мати можливість видати та прийняти цифровий документ.
Інша значна частина зауважень в опитуванні стосувалась суми отриманого страхового відшкодування.
«Незадоволеність виплатами з урахуванням зносу запчастин – чи не найболючіше питання страхового захисту в Україні. Такі скарги надходять дуже часто, адже, за оцінками експертів, середній вік автопарку в нашій країні становить 19-24 роки. Тож у багатьох випадках компенсації не вистачає, аби відремонтувати автомобіль. Скажу чітко, що дуже потрібний новий закон “Про ОСЦПВ”, бо змінити ситуацію щодо виплат з урахуванням зносу можна лише на законодавчому рівні. Страховики давно запропонували внести до нового законопроєкту норму щодо необхідності відновлення пошкодженого автомобіля до того стану, в якому він був до аварії», – говорить Володимир Шевченко.
Володимир Шевченко також зазначив, що МТСБУ обов’язково компенсує ПДВ за умови надання до Бюро підтверджувальних документів (рахунків СТО-платника цього податку, де сума ремонту зазначена з ПДВ).
-
29.11.21 14:14
За III квартал 2021 року страховики ОСЦПВ сплатили близько 900 млн грнКількість укладених договорів ОСЦПВ у третьому кварталі 2021 р. склала 2,4 млн шт. – це на 7,6% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року.
Читать далее > -
18.11.21 10:53
МВС та МТСБУ розвивають цифрові сервіси для автовласниківМВС та Моторне (транспортне) страхове Бюро України (МТСБУ) спільно запроваджують нові цифрові сервіси для учасників дорожнього руху. Ці технологічні інновації – зручність для людей, адже дозволяють додатково захистити автовласників в умовах пандемії.
Читать далее > -
20.10.21 15:54
За 9 місяців 2021 року МТСБУ сплатило понад 202 млн грнЗа 9 місяців 2021 року МТСБУ виплатило постраждалим у ДТП 202,3 млн грн із Фонду захисту потерпілих. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року сума відшкодування зросла на 32%. Кількість виплат збільшилась на 18,5% та склала 5,4 тис. шт.
Читать далее > -
09.09.21 13:52
За 2 квартал 2021 року страховики ОСЦПВ сплатили понад 860 млн грнКількість укладених договорів ОСЦПВ у другому кварталі 2021 року склала 2,4 млн шт. Це на 8,5% більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Сума страхових платежів досягла 1,9 млрд грн (+14,9%).
Читать далее >