Якісний логотип є самостійним інструментом просування бренду. Він здатен доносити аудиторії імідж товару або послуги. Логотип також є основою фірмового стилю і всього візуального обличчя бренду. Тому до його розробки слід підходити дуже уважно. Кращий варіант – це замовляти послугу розробки логотипу професіоналам. Адже тільки професійний графічний дизайнер з великим досвідом зможе врахувати всі тонкощі, щоб запропонувати ідеальне рішення.
Дизайн логотипу допомагає бренду або послузі сформувати свою особливу візуальну мову для спілкування з цільовою аудиторією – фірмовий стиль. Ця унікальна мова необхідна для того, щоб вигідно виділятися серед конкурентів. Також саме фірмовий стиль стає збіркою правил, згідно яких створюються інші комунікаційні матеріали.
Таким чином, створення графічного логотипу стає однією з ключових складових розробки загального фірмового стилю і дизайну бренду.
Які бувають логотипи?
- Шрифтові. Іноді може здатися, що графічний логотип, який складається тільки зі шрифту, не здатен передати характер бренду або послуги. Однак це помилкова думка. Існує багато успішних брендів, які протягом всієї своєї історії використовують саме шрифтові логотипи.
- Мінімум графіки. Якщо до шрифтового логотипу додати графічний елемент, результат буде більш унікальним. Додаткова графіка передає важливий меседж та підкреслює специфіку бренду.
- Логотип та емблема (знак). Перевага логотипів такого типу – знак легко використовувати окремо від лого. Наприклад, якщо вам потрібно зробити фірмову аватарку або іконку на сайті.
- Домінуючий знак. Головний елемент такого логотипу уособлює собою і характер, і фірмовий стиль бренду. Наявність текстової частини не обов'язково.
Перше, з чого треба почати розробку власного логотипу – ознайомитися зі світовим досвідом найкращих компаній. Хіба можна сьогодні уявити Nike без його легендарного своша? Або культові автомобілі Mercedes без зірки на капоті? Їх теж колись хтось замовив, розробив та затвердив (звичайно, після серії правок). А для того, щоб отримати найкращий результат, треба сформувати чітке технічне завдання, яке допоможе дизайнеру відчути ваш бренд та передати графічно його імідж. Тому найкраще звертатися до професіоналів з дизайн-студій та рекламних агенцій. Вони, зазвичай, мають вищі, ніж у дизайнерів-фрілансерів, розцінки за роботу, але і результат співпраці буде набагато якіснішим. Бажаємо успіхів!
-
18.04.24 09:31
Генштаб: по состоянию на 18 апреля общие потери вражеской армии в личном составе составили 456 960 солдатПотери России в войне в Украине на утро четверга, 18 апреля, составляют 910 оккупантов, общее количество потерь российской армии с начала вторжения составляет 456 960 военных.
Читать далее > -
17.04.24 09:31
Генштаб: по состоянию на 17 апреля общие потери вражеской армии в личном составе составили 456 050 солдатПотери России в войне в Украине на утро среды, 17 апреля, составляют 710 оккупантов, общее количество потерь российской армии с начала вторжения составляет 456 050 военных.
Читать далее > -
16.04.24 09:29
Генштаб: по состоянию на 16 апреля общие потери вражеской армии в личном составе составили 455 340 солдатУкраинские защитники за сутки ликвидировали еще 920 российских захватчиков, и таким образом общие потери армии противника в личном составе с начала полномасштабного вторжения составили уже около 455 340 солдат.
Читать далее > -
15.04.24 09:32
Генштаб: по состоянию на 15 апреля общие потери вражеской армии в личном составе составили 454 420 солдатСилы обороны Украины за сутки ликвидировали еще 770 российских оккупантов, и таким образом общие потери вражеской армии в личном составе с начала широкомасштабного вторжения составили уже около 454 420 солдат.
Читать далее >