Стало відомо, як пандемія коронавірусу вплинула на споживання фастфуду
Пандемія не однаково вплинула на виробників продуктів харчування та ресторанний бізнес. Так, американські аналітики зауважили, що споживачі продовжують робити покупки в інтернеті і замовляти їжу в ресторанах, навіть якщо вони не подорожують і не зупиняються в готелях.
Ресторани сильно постраждали під час обмежень через COVID-19, але третій квартал 2020 року показав, що принаймні деякі з них відновлюються, навіть незважаючи на те, що загроза карантину в майбутньому явно нависла над новими гарячими точками епідемії вірусу.
Акції гіганта фастфуду McDonalds в середу досягли 52-тижневого максимуму $ 227,82.
Минулого тижня продавець гамбургерів і картоплі фрі повідомив, що обсяг його порівнянних продажів у третьому кварталі виявився вищим за очікування і впав всього на 2,2%. Він також зазначив сильне зростання середнього чека.
У середу 14 жовтня 2020 року його конкурент Restaurant Brands International Inc заявив, що зіставні продажі Burger King за квартал впадуть на 7%, хоча це вважається прогресом у порівнянні з 13% -ним спадом в попередньому кварталі.
-
10.02.22 10:50
Что опаснее для нашего иммунитета, гамбургер или простуда?Если вы любите куриные наггетсы и жареную картошку, возможно, у нас для вас плохие новости.
Читать далее > -
12.02.21 15:31
Диетологи рассказали о безвредном способе употреблять фастфудПо словам спортивного диетолога, нутрициолога Ирины Писаревой, достаточно безвредно употреблять фастфуд один или два раза в неделю, если все остальные дни человеком поддерживается здоровое питание.
Читать далее >