chesno.in.ua, 2020-10-19 13:15

Стало відомо, як пандемія коронавірусу вплинула на споживання фастфуду

Стало відомо, як пандемія коронавірусу вплинула на споживання фастфуду

Пандемія не однаково вплинула на виробників продуктів харчування та ресторанний бізнес. Так, американські аналітики зауважили, що споживачі продовжують робити покупки в інтернеті і замовляти їжу в ресторанах, навіть якщо вони не подорожують і не зупиняються в готелях. 

Ресторани сильно постраждали під час обмежень через COVID-19, але третій квартал 2020 року показав, що принаймні деякі з них відновлюються, навіть незважаючи на те, що загроза карантину в майбутньому явно нависла над новими гарячими точками епідемії вірусу.

Акції гіганта фастфуду McDonalds в середу досягли 52-тижневого максимуму $ 227,82.

Минулого тижня продавець гамбургерів і картоплі фрі повідомив, що обсяг його порівнянних продажів у третьому кварталі виявився вищим за очікування і впав всього на 2,2%. Він також зазначив сильне зростання середнього чека.

У середу 14 жовтня 2020 року його конкурент Restaurant Brands International Inc заявив, що зіставні продажі Burger King за квартал впадуть на 7%, хоча це вважається прогресом у порівнянні з 13% -ним спадом в попередньому кварталі.

Источник: chesno.in.ua
Новости по теме:

Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите некорректный текст и нажмите Ctrl+Enter - так Вы поможете нам улучшить сайт. Спасибо!
Отправить Закрыть