Всього за кілька років з моменту своєї появи на прилавках вівсяне молоко стало другим за популярністю молочним продуктом на рослинній основі. Станом на 6 вересня, продажі вівсяного молока за 52 тижні склали $213,35 млн, що на 350,8% більше, ніж минулого року.
«Для порівняння, найпопулярнішим молоком на рослинній основі є мигдальне, на яке припадає 63% всього ринку. Продажі мигдального молока за той же 52-тижневий період склали $1,497 млрд. Соєве молоко, продажі якого склали $202,25 млн, поступилося другим місцем вівсяному молоку», — йдеться у повідомленні.
Згідно зі статистичними даними Асоціації рослинних продуктів харчування, виробництво молока на рослинній основі неухильно зростає і минулого року становило 14% від категорії молока. Продажі рослинного молока у 2019 р. зросли на 5%, тоді як продажі звичайного залишалися відносно стабільними.
За даними SPINS, продажу вівсяного молока за останній рік зросли на 293,7% в роздрібних мережах з натуральними добавками та на 345,2% у звичайних роздрібних мережах.